
מדוע כוסות עם מיתוג הן דרך הפרסום המובילה כיום?
לכל מנהל של עסק יש אחריות עצומה ומשקולת כבדה על הכתפיים שלו. המנהל צריך לחשוב על אלף ואחד נושאים ולהתמקצע בהמון תחומים. אך יש תחום

לכל מנהל של עסק יש אחריות עצומה ומשקולת כבדה על הכתפיים שלו. המנהל צריך לחשוב על אלף ואחד נושאים ולהתמקצע בהמון תחומים. אך יש תחום

כל מנהל צריך לחשוב כל הזמן מחוץ לקופסא בכל דבר ודבר בעסק שלו כמו למשל בהעסקת עובדים, ניהול הכספים או ניהול המוצר. אך המקום בו

בעל עסק או מנהל של עסק כל הזמן צריכים לחשוב מחוץ לקופסא ולחשוב איך אפשר לשפר את התוצאות הכספיות של החברה. בתשעים אחוז מהמקרים התשובה

יש הרבה דברים המשפיעים על שורת הרווח של חברה מסוימת כמו תפעול, כוח אדם או מוצר מנצח. אך ללא ספק הדבר החשוב ביותר בהצלחת חברה

אם אתם מנהלים אתם חייבים כל הזמן לחשוב מחוץ לקופסא וזה אומר שאתם צריכים לחשוב איך אתם מגיעים אל הלקוחות שלכם ומשווקים את העסק שלכם.

בעולם העסקי התחרותי של ימינו, כל עסק, קטן כגדול, חייב לחשוב כל הזמן כיצד הוא משווק את עצמו ביעילות. המטרה היא להגיע ללקוחות חדשים בצורה

כאשר אנו נוקטים בפעולה עסקית אנו חייבים לחשוב מה היא נותנת לנו ומה הערך המוסף שלה לעסק שלנו. זה נכון כאשר אנו ממציאים מוצר חדש,

כל בעל עסק מתחבט בשאלה איך אפשר לפרסם את העסק שלו. מחד אנו לא רוצים להוציא כסף רב על הפרסום ומנגד אנו רוצים לקבל פרסום

מעטים האנשים בישראל אשר לא שותים קפה. למעשה קפה הוא חלק מן התרבות הישראלית וכל אחד שותה קפה גם אם זה קפה שונה. אז נכון

השאלה איך לפרסם את העסק שלכם היא שאלה מורכבת הדורשת מומחיות אדירה, מחד אנו צריכים לבלוט ומנגד אנו לא רוצים להוציא יתר על המידה במסע