הדפסה על כוסות חד פעמיות

כוסות חד פעמיות ממותגות – ללא מגבלה של עיצוב / צבע / גרפיקה

הדפסה על כוסות חד פעמיות

COSOT | מביאה חדשנות לתחום הכוסות החד פעמיות הממותגות. כוסות חד פעמיות עם הדפסה ללא מגבלה של עיצוב / צבע / גרפיקה ובאותו מחיר. אנחנו מאתגרים אתכם ליצור עיצובים שיעשו יותר מאשר "לקשט" את הכוסות.

על ידי הדפסה על כוסות חד פעמיות, ניתן להעביר מיתוג, אבל עם קצת יצירתיות ניתן לעשות הרבה יותר. חשפו את הערך של שטח הפרסום על גבי הכוס מעבר לכלי השתיה שהיא מספקת.

אנו מייצרים מוצר אשר מקבל תו תקן בריאות על כלל מרכיביו, לשימוש במזון על ידי מנגנוני התקינה האירופאיים. תקינה זו באה להבטיח מוצר מצוין ללא תופעות לוואי וללא סיכון בריאותי אשר נפוצים בתעשיית הדפוס כאשר משתמשים בחומרים ושיטות הדפסה ללא תקינה למזון בהתאם לדרישות – מבחינתנו אין מקום לפשרות – אנו ממליצים לכם לפעול דומה.

COSOT | מייצרת את הכוסות החד פעמיות בתהליך מלא כאן בישראל. החלטה עסקית זו נובעת גם מהרצון לשמור על תעשיה כחול/לבן ועל שילוב החדשנות אל תוך התעשיה הקיימת.

מעבר לכלל היתרונות של COSOT, היתרון הבולט הוא ביכולת לייצר כוסות על פי עיצוב נתון גם בכמויות קטנות – החל מ-1000 יחידות ומעלה כאשר אנו פועלים לשמור על מחיר תחרותי במיוחד, ביחוד כאשר כמות הכוסות הולכת וגדלה. יתרון משמעותי חשוב נוסף הוא היכולת לשלב מספר עיצובים שונים באותה הזמנה (שאל את נציג השירות).

אנו מתחייבים למחיר תחרותי במיוחד – הדפסה על כוסות חד פעמיות איכותיות מאד, ללא מגבלה של צבעים, ללא עלות גלופות, חזקות ועבות במיוחד – לא עוד כוס נמעכת, אלא כוס חד פעמית ממותגת, איכותית, אמיתית, עבה עם נוכחות !

COSOT | הדפסה על כוסות חד פעמיות | איכותיות במיוחד ללא גלופות – הכי פשוט בלי אותיות קטנות

עוד פוסטים בסגנון

תפריט נגישות