
מדוע תמונה על כוס חד פעמית היא המתנה המושלמת?
נראה כי כבר נגמרו המתנות שאפשר לתת לאהובים שלנו. מה ניתן עוד פעם גיפט קארד? עוד חולצה חדשה או נעליים? לכן עולה השאלה איך אפשר
נראה כי כבר נגמרו המתנות שאפשר לתת לאהובים שלנו. מה ניתן עוד פעם גיפט קארד? עוד חולצה חדשה או נעליים? לכן עולה השאלה איך אפשר
לכל מנהל יש דילמה איך לפרסם את העסק שלו. מחד אנו רוצים פרסום שמביא תוצאות ומנגד אנו לא רוצים לבזבז כסף על פרסום שלא עובד.
לכל מנהל של עסק יש אחריות עצומה ומשקולת כבדה על הכתפיים שלו. המנהל צריך לחשוב על אלף ואחד נושאים ולהתמקצע בהמון תחומים. אך יש תחום
כל מנהל צריך לחשוב כל הזמן מחוץ לקופסא בכל דבר ודבר בעסק שלו כמו למשל בהעסקת עובדים, ניהול הכספים או ניהול המוצר. אך המקום בו
בעל עסק או מנהל של עסק כל הזמן צריכים לחשוב מחוץ לקופסא ולחשוב איך אפשר לשפר את התוצאות הכספיות של החברה. בתשעים אחוז מהמקרים התשובה
יש הרבה דברים המשפיעים על שורת הרווח של חברה מסוימת כמו תפעול, כוח אדם או מוצר מנצח. אך ללא ספק הדבר החשוב ביותר בהצלחת חברה
אם אתם מנהלים אתם חייבים כל הזמן לחשוב מחוץ לקופסא וזה אומר שאתם צריכים לחשוב איך אתם מגיעים אל הלקוחות שלכם ומשווקים את העסק שלכם.
עסק צריך כל הזמן לחשוב איך הוא משווק את עצמו, איך הוא מגיע ללקוחות חדשים ואיך הוא עושה זאת בזול אך בחכמה. לא נגזים אם
כאשר אנו נוקטים בפעולה עסקית אנו חייבים לחשוב מה היא נותנת לנו ומה הערך המוסף שלה לעסק שלנו. זה נכון כאשר אנו ממציאים מוצר חדש,
כל בעל עסק מתחבט בשאלה איך אפשר לפרסם את העסק שלו. מחד אנו לא רוצים להוציא כסף רב על הפרסום ומנגד אנו רוצים לקבל פרסום