
על מה אני צריך להסתכל כאשר אני עושה מיתוג כוסות?
אם אתם מנהלים אתם חייבים כל הזמן לחשוב מחוץ לקופסא וזה אומר שאתם צריכים לחשוב איך אתם מגיעים אל הלקוחות שלכם ומשווקים את העסק שלכם.
אם אתם מנהלים אתם חייבים כל הזמן לחשוב מחוץ לקופסא וזה אומר שאתם צריכים לחשוב איך אתם מגיעים אל הלקוחות שלכם ומשווקים את העסק שלכם.
בעולם העסקי התחרותי של ימינו, כל עסק, קטן כגדול, חייב לחשוב כל הזמן כיצד הוא משווק את עצמו ביעילות. המטרה היא להגיע ללקוחות חדשים בצורה
כאשר אנו נוקטים בפעולה עסקית אנו חייבים לחשוב מה היא נותנת לנו ומה הערך המוסף שלה לעסק שלנו. זה נכון כאשר אנו ממציאים מוצר חדש,
כל בעל עסק מתחבט בשאלה איך אפשר לפרסם את העסק שלו. מחד אנו לא רוצים להוציא כסף רב על הפרסום ומנגד אנו רוצים לקבל פרסום
מעטים האנשים בישראל אשר לא שותים קפה. למעשה קפה הוא חלק מן התרבות הישראלית וכל אחד שותה קפה גם אם זה קפה שונה. אז נכון
השאלה איך לפרסם את העסק שלכם היא שאלה מורכבת הדורשת מומחיות אדירה, מחד אנו צריכים לבלוט ומנגד אנו לא רוצים להוציא יתר על המידה במסע
ניהול עסק זו משימה מורכבת וקשה מאוד וכל בעל עסק צריך כל הזמן לחשוב איך הוא יכול להשתפר ולהיות טוב יותר. השיפור מגיע בדמות השגה
עסק שלא מפרסם הוא עסק שלא ישרוד הרבה זמן וזאת מכיוון שללא פרסום לא משיגים לקוחות חדשים ולא משמרים לקוחות קיימים. העניין הוא שיש המון
הדבר החשוב ביותר לעסק, קטן או גדול, זה המותג שלו. כאשר הלקוח מכיר את המותג הוא יעדיף לקנות אותו גם אם הוא קצת יותר יקר.
עסק צריך לפרסם את עצמו כל הזמן וכל הזמן לחשוב מחוץ לקופסא איך לעשות זאת. העניין הוא שכיום הרבה מאפשרויות הפרסום הן גם מאוד יקרות