פרסום על כוסות חד פעמיות

המחיר הטוב ביותר למוצר המוביל בתחום – בהתחייבות !

COSOT | מביאה חדשנות לתחום הפרסום על כוסות חד פעמיות. כוס איכותית, מנייר עבה במיוחד בעל שכבת דיפון מתקדמת אשר יחד מספקים לנו מוצר איכותי, בעל נוכחות ויזואלית ועמידות מצויינים. החדשנות של COSOT באה עם בשורת ההדפסה אשר מבטלת לנו את הצורך בגלופות השמרניות של שיטות ההדפסה הקודמות, ומאפשרת גם הדפסה בצבע מלא וללא מגבלה עיצובית מקצה לקצה.

מעבר למהלך חדשני זה, אנו מייצרים מוצר אשר מקבל תו תקן בריאות על כלל מרכיביו, לשימוש במזון על ידי מנגנוני התקינה האירופאיים. תקינה זו באה להבטיח מוצר מצוין ללא תופעות לוואי וללא סיכון בריאותי אשר נפוצים בתעשיית הדפוס כאשר משתמשים בחומרים ושיטות הדפסה ללא תקינה למזון בהתאם לדרישות.

COSOT | מייצרת את הכוסות החד פעמיות בתהליך מלא כאן בישראל. החלטה עסקית זו נובעת גם מהרצון לשמור על תעשיה כחול/לבן ועל שילוב החדשנות אל תוך התעשיה הקיימת.

המהפכה

זו אכן מהפכה. אם ניתן לייצר כוסות חד פעמיות במחיר טוב יותר, וגם לקבל חופש עיצובי וגם לקבל מוצר איכותי הרבה מעל המוכר והקיים, הרי שיש לנו מהפכה בתחום הפרסום על כוסות חד פעמיות. וזה לא הכול, כאשר מדובר בהזמנת כוסות בכל כמות שהיא מ 10,000 יחידות ומעלה, ניתן לשלב עיצובים שונים כבר באותה הזמנה כדוגמה: 10,000 כוסות בחלוקה של 2 עיצובים שונים (2 X 5,000) – ללא שינוי בעלויות וללא מגבלות בדרך ( שאלו את נציג השירות)

COSOT | פרסום על כוסות חד פעמיות | איכותיות במיוחד ללא גלופות – הכי פשוט בלי אותיות קטנות

המהפכה

זו אכן מהפכה. אם ניתן לייצר כוסות חד פעמיות במחיר טוב יותר, וגם לקבל חופש עיצובי וגם לקבל מוצר איכותי הרבה מעל המוכר והקיים, הרי שיש לנו מהפכה בתחום הפרסום על כוסות חד פעמיות.וזה לא הכל, כאשר מדובר בהזמנת כוסות בכמות בינונית ומעלה ( 50,000 יחי ומעלה), ניתן לשלב עיצובים שונים כבר באותה הזמנה. כדוגמה: 50,000 כוסות בחלוקה של 5 עיצובים שונים (5X10,000) – ללא שינוי בעלויות וללא מגבלות בדרך ( שאלו את נציג השירות)

COSOT | פרסום על כוסות חד פעמיות | איכותיות במיוחד ללא גלופות – הכי פשוט בלי אותיות קטנות

עוד פוסטים בסגנון

תפריט נגישות