כוסות חד פעמיות לשתיה חמה

המחיר הטוב ביותר למוצר המוביל בתחום – בהתחייבות ! כוסות חד פעמיות ממותגות ומעוצבות

כוסות חד פעמיות לשתיה חמה

COSOT | מזמינים אתכם להכיר את הכוסות החד פעמיות הממותגות המובילות בתחום. כוסות חד פעמיות לשתיה חמה, מודפסות וממותגות באיכות גבוהה מאד ללא מגבלה של צבע או עיצוב וללא שימוש בגלופות, כך שמקבלים מוצר שמשיג שיווק איכותי וחשיפה מיטבית של המותג שלך בלי מחוייבות או תלות בשיטת הגלופות המיושנת.

אנו מעודדים את הלקוחות שלנו, לצאת מסביבת הנוחות ולאתגר את העיצוב כך שייקח את החשיפה למותג, ואת המעורבות של המשתמשים לכדי הפעלה שתביא כמה שיותר מפגש איתם.

COSOT | מייצרת כוסות חד פעמיות ממותגות בכמויות שונות, החל מ-1000 יחי (לרוב מתאים לאירועים נקודתיים כמו כנסים או אירועים אחרים)  ועד מאות אלפי כוסות חד פעמיות כולל האפשרות לייצרו והזמנה מתחדשת מחזורית גבוהה.

בהזמנת כוסות חד פעמיות גדולות (החל מ-20 אלף כוסות ומעלה) ניתן לשלב מספר עיצובים שונים באותה הזמנה וללא עלות נוספת. לדוגמה 50,000 כוסות חד פעמיות ממותגות, עם 5 עיצובים שונים כלומר 10,000 כוסות כפול 5 עיצובים.  למידע נוסף שאלו את נציג השירות והמכירות.

COSOT | בשיטת הייצור החדשנית לכוסות חד פעמיות ממותגות, מאפשרת הדפסת עיצוב צבעוני מלא כולל תמונות ברמת רזולוציה גבוהה במיוחד לתוצאות מדהימות

COSOT | פרסום על כוסות חד פעמיות | איכותיות במיוחד ללא גלופות – הכי פשוט בלי אותיות קטנות

עוד פוסטים בסגנון

תפריט נגישות