כוסות קפה ממותגות

המחיר הטוב ביותר למוצר המוביל בתחום – בהתחייבות !

כוסות קפה ממותגות

COSOT | מביאה חדשנות לתחום הכוסות קפה הממותגות. כוס איכותית, מנייר עבה במיוחד בעל שכבת דיפון מתקדמת אשר יחד מספקים לנו מוצר איכותי, בעל נוכחות ויזואלית ועמידות מצויינים. החדשנות של COSOT באה עם בשורת ההדפסה אשר מבטלת לנו את הצורך בגלופות השמרניות של שיטות ההדפסה הקודמות, ומאפשרת גם הדפסה בצבע מלא וללא מגבלה עיצובית מקצה לקצה.

מעבר למהלך חדשני זה, אנו מייצרים מוצר אשר מקבל תו תקן בריאות על כלל מרכיביו, לשימוש במזון על ידי מנגנוני התקינה האירופאיים. תקינה זו באה להבטיח מוצר מצוין ללא תופעות לוואי וללא סיכון בריאותי אשר נפוצים בתעשיית הדפוס כאשר משתמשים בחומרים ושיטות הדפסה ללא תקינה למזון בהתאם לדרישות.

COSOT | מייצרת את הכוסות קפה הממותגות בתהליך מלא כאן בישראל. החלטה עסקית זו נובעת גם מהרצון לשמור על תעשיה כחול/לבן ועל שילוב החדשנות אל תוך התעשיה הקיימת.

מעבר לכלל היתרונות של COSOT, היתרון הבולט הוא ביכולת לייצר כוסות על פי עיצוב נתון גם בכמויות קטנות – החל מ-1000 יחידות ומעלה כאשר אנו פועלים לשמור על מחיר תחרותי במיוחד, ביחוד כאשר כמות הכוסות הולכת וגדלה. יתרון משמעותי חשוב נוסף הוא היכולת לשלב מספר עיצובים שונים באותה הזמנה (שאל את נציג השירות).

אנו מתחייבים למחיר תחרותי במיוחד – הדפסה על כוסות חד פעמיות איכותיות מאד, ללא מגבלה של צבעים, ללא עלות גלופות, חזקות ועבות במיוחד – לא עוד כוס נמעכת, אלא כוס חד פעמית ממותגת, איכותית, אמיתית, עבה עם נוכחות !

מה היתרונות של כוסות קפה ממותגות?

יש שתי שאלות קריטיות בעולם העסקים, איך מגיעים ללקוח חדש ואיך משמרים לקוח קיים. התשובה לשתי השאלות הללו היא באמצעות פרסום. אך לא די בפרסום אלא הפרסום חייב להיות אפקטיבי ויעיל. אז איזה שיטת פרסום תעבוד לנו בצורה מעולה? הדפסה על כוסות קפה ממותגות כמובן. כיום אין ישראלי אשר לא שותה קפה ורק חשבו על כך כי כל פעם שאותו ישראלי ישתה קפה הוא יראה את הלוגו שלכם ותבינו עד כמה זה אפקטיבי לפרסם על כוס.

אי אפשר גם להתעלם מן העובדה כי באופן יחסי הדפסה על כוסות היא מאוד זולה והעלויות שלה אפסיות ותבינו כי יש לכם עוד סיבה מדוע לפרסם על כוס קפה. הדפסה על כוסות עובדת ובכך אין ספק והיא צריכה להיות דרך הפרסום מספר אחת שלכם וגם בכך אין ספק.

מדוע כדאי לנו להדפיס כוסות קפה ממותגות עם חברה ישראלית?

עליכם להבין שאם אתם מדפיסים על כוסות קפה ממותגות אתם צריכים להבטיח כי הכוסות הללו תצאנה בצורה מעולה וזה אומר שאתם צריכים לבחור חברה ישראלית שתדפיס לכם על הכוסות.

מדוע? אם כן חברה ישראלית תעשה הכול בכדי לרצות לקוח ישראלי וזאת מכיוון שהוא הלקוח היחיד שלה. לעומת זאת חברה מחו"ל מוכרת לכל העולם ולא אכפת לא אם הלקוח הישראלי לא יהיה מרוצה. לא רק זאת, אלא שהרבה יותר קל להתנהל מול חברה ישראלית בעברית ועם מנטליות של ישראלים וכך ההדפסה תצא מושלמת ובהתאם לצרכים ולרצונות שלכם מה שאי אפשר לומר אם תדפיסו על הכוסות עם חברה מחו"ל.

רוצים להדפיס על כוס קפה? אל תוותרו על הדבר הבא

אם אתם מחליטים ללכת על האופציה של הדפסה על כוסות קפה ממותגות אנו מציעים לכם לפני שתאם מתחייבים לבחון דוגמא לכוס מודפסת וכך להבין האם זה מוצא חן בעיניכם או לא. כאן נציין כי כוסות היא חברת ההדפסה המובילה בארץ להדפסה על כוסות קפה ואם אתם רוצים כוסות יפהפיות באיכות מעולה פנו לכוסות.

COSOT | פרסום על כוסות חד פעמיות | איכותיות במיוחד ללא גלופות – הכי פשוט בלי אותיות קטנות

עוד פוסטים בסגנון

תפריט נגישות