על מה אני צריך להסתכל כאשר אני עושה מיתוג כוסות?

אם אתם מנהלים אתם חייבים כל הזמן לחשוב מחוץ לקופסא וזה אומר שאתם צריכים לחשוב איך אתם מגיעים אל הלקוחות שלכם ומשווקים את העסק שלכם. כיום יסכימו גם גדולי המומחים כי דרך השיווק הטובה ביותר היא מיתוג כוסות. כוס היא מוצר נדרש ביותר ולכן המיתוג שלה יכול ליצור חותם אמיתי על הלקוח.

על רקע זה נציין כי כאשר אתם עושים מיתוג אתם צריכים לזכור כי זה השם של החברה שלכם והמוניטין של החברה שלכם ולכן המיתוג חייב להיות מושלם. הכוס חייבת להיות מעולה וכך גם הכיתוב עליה וזה משהו שפשוט אסור להתפשר עליו. לכן אנו מציעים לכם לבחון לעומק מי מבצע את המיתוג על הכוס ולא להתפשר על נקודה זו. ככל שהמיתוג יהיה יותר טוב כך הכוס תהיה יותר טובה וכך השיווק יותר מוצלח ויותר אפקטיבי וזה חשוב ביותר.

מדוע לא כדאי לי לעשות מיתוג כוסות בחו"ל?

כיום יש אנשים אשר רוצים לחסוך כמה אגורות ולכן הם עושים מיתוג כוסות בחו"ל אך זו טעות חמורה. חברה מחו"ל אשר ממתגת כוסות לא חשה מחויבות ללקוח הישראלי ולכן המיתוג שלה יהיה לוקה בחסר.

לעומת זאת, חברה ישראלית חייבת לשמור על המוניטין בישראל והיא תעשה הכול בכדי שכוס שלכם תהיה האיכותית ביותר שיש. כיום המחירים בכל העולם דומים עם תנודות קטנות מאוד לכאן ולכאן ואם אתם לוקחים בחשבון את עלויות המשלוח בחו"ל אתם מגלים כי כדאי מאוד להזמין את הכוס מישראל ולא מחו"ל. איכות העבודה של חברה ישראלית תהיה טובה פי כמה מזו של חו"ל וזו נקודה שאתם חייבים לקחת בחשבון.

מדוע כדאי לי למתג דברים נוספים פרט לכוסות?

לצד מיתוג כוסות כדאי לכם לחשוב על מיתוג של מוצרים נוספים כמו עטים, חולצות, צלחות ועוד וזאת מכיוון שמיתוג מוצרים זו הדרך הטובה ביותר להגיע אל לב הלקוחות ולשפר את המוניטין של החברה שלכם. פנו אל כוסות למיתוג מוצרים ברמה הגבוהה ביותר שיש במחירים שפויים וכך תיצרו אימפקט אמיתי על הלקוחות שלכם.

על מה אני צריך להסתכל כאשר אני עושה מיתוג כוסות?

עוד פוסטים בסגנון

תפריט נגישות