
מדוע כוסות מודפסות הן אמצעי הפרסום המושלם?
אי אפשר להתעלם מן העובדה כי כמעט כל אמצעי הפרסום פשוט לא עובדים. תעצרו שניה ותחשבו מתי בפעם האחרונה פרסומת השפיעה עליכם. לא רק זאת,
אי אפשר להתעלם מן העובדה כי כמעט כל אמצעי הפרסום פשוט לא עובדים. תעצרו שניה ותחשבו מתי בפעם האחרונה פרסומת השפיעה עליכם. לא רק זאת,
לכל עסק, קטן כגדול, יש משאבים מוגבלים ולכן אחד התפקידים החשובים ביותר של כל מנהל הוא להחליט כיצד להקצות משאבים. זה נכון, גם כאשר אנו
אין ספק כי פרסום קריטי לעולם העסקים ובלעדיו אין זכות קיום לעסקים רבים. אך אין ספק כי יש משהו שבור בעולם הפרסום ורוב אמצעי הפרסום
כל עסק וכל מנהל חייבים לחשוב לעומק כיצד הם מפרסמים את העסק שלהם וזאת מכיוון שללא פרסום העסק יגווע ומכיוון שעם הפרסום יהיה יקר הוא
יש המון הנאות בחיים כמו אכילת סוכר או נסיעה לחו"ל אך ספק אם יש הנאה גדולה יותר מאשר שתיית קפה. מעט מאוד אנשים לא שותים
ניהול עסק זו משימה מורכבת וקשה מאוד וכל בעל עסק צריך כל הזמן לחשוב איך הוא יכול להשתפר ולהיות טוב יותר. השיפור מגיע בדמות השגה
אין ספק כי ללא שיווק אף עסק לא ישרוד, לכן השאלה היא לא האם לשווק אלא איך לשווק בחכמה? אם כן כיום זה ברור כי
כאשר מנהל בא לקבל החלטה עסקית הוא חייב לחשוב על השאלה מה הם היתרונות של ההחלטה שלו וכיצד העסק שלו מרוויח מן ההחלטה. זה נכון
מנהלים רבים מתלבטים בראש ובראשונה איך לפרסם את העסק שלהם מכיוון שפרסום זה הדבר החשוב ביותר בכל עסק. ללא פרסום העסק לא ירוויח, לא ישיג
כל עסק צריך לפרסם את עצמו אם הוא רוצה להרוויח. העניין הוא שכל עסק שמפרסם צריך לאזן בין ההוצאה על הפרסום ובין התמורה שהפרסום מביא