הדפסה על כוסות חד פעמיות

המחיר הטוב ביותר למוצר המוביל בתחום – בהתחייבות ! כוסות חד פעמיות ממותגות ומעוצבות

הדפסה על כוסות חד פעמיות

COSOT | מביאה חדשנות לתחום הדפסה על כוסות חד פעמיות. כוס איכותית, מנייר עבה במיוחד אשר מספק לנו מוצר איכותי, בעל נוכחות ויזואלית ועמידות מצויינים. החדשנות של COSOT באה עם בשורת ההדפסה אשר מבטלת לנו את הצורך בגלופות השמרניות של שיטות ההדפסה הקודמות, ומאפשרת גם הדפסה בצבע מלא וללא מגבלה עיצובית מקצה לקצה.

מעבר למהלך חדשני זה, אנו מייצרים מוצר אשר מקבל תו תקן בריאות על כלל מרכיביו, לשימוש במזון על ידי מנגנוני התקינה האירופאיים. תקינה זו באה להבטיח מוצר מצוין ללא תופעות לוואי וללא סיכון בריאותי אשר נפוצים בתעשיית הדפוס כאשר משתמשים בחומרים ושיטות הדפסה ללא תקינה למזון בהתאם לדרישות.

COSOT |  מייצרת כוסות מודפסות בתהליך מלא כאן בישראל. החלטה עסקית זו נובעת גם מהרצון לשמור על תעשיה כחול/לבן ועל שילוב החדשנות אל תוך התעשיה הקיימת.

המחירון לכוסות מודפסות חד פעמיות, הוא האטרקטיבי ביותר מול כל השוואה בתחום, דבר המאפשר גמישות עסקית ושיווקית לכם כבעלי עסקים או כאלה האמונים על שיווק ומיתוג. במקום להתקבע על עיצוב סטטי הנובע מהשיקול של עלות הגלופות הישנות, בואו לחדש ולרענן את המיתוג והחשיפה שלכם בכל פעם מחדש. להעביר מסרים שיווקיים, לאתגר את המשתמש בקצה ולחשוף אותו בכל פעם מחדש לקו אחר ועדכני.

COSOT | מייצרת כוסות מודפסות ממותגות בכמויות שונות, החל מ-1000 יחי (לרוב מתאים לאירועים נקודתיים כמו כנסים או אירועים אחרים)  ועד מאות אלפי כוסות חד פעמיות כולל האפשרות לייצור מחזורי מתחדש אוטומטי.

בהזמנת כוסות מודפסות חד פעמיות ניתן לשלב מספר עיצובים שונים באותה הזמנה וללא עלות נוספת. לדוגמה 10,000 כוסות מודפסות חד פעמיות ממותגות, עם 2 עיצובים שונים כלומר 5,000 כוסות מודפסות כפול 2 עיצובים.  למידע נוסף שאלו את נציג השירות והמכירות.

COSOT | בשיטת הייצור החדשנית לכוסות מודפסות חד פעמיות ממותגות, מאפשרת הדפסת עיצוב צבעוני מלא כולל תמונות ברמת רזולוציה גבוהה במיוחד לתוצאות מדהימות

COSOT | כוסות מודפסות חד פעמיות | איכותיות במיוחד ללא גלופות – הכי פשוט בלי אותיות קטנות

קחו את העסק שלכם ברצינות ! כוסות מודפסות נחשבות כאחד הגורמים המובילים לתחושת חברה ממותגת ורצינית. השלימו את ה Look N Feel בחברה על ידי כוסות מודפסות שיציגו את הלוגו, החזון, המוצרים או כל היבט אחר כבר בקפה עוד לפני שההכרות מתחילה.

מיתוג בקרב עובדי החברה הוא היבט חשוב לא פחות. עובד החש שהוא עובד בחברה שמרגישה לו כחברה רצינית, נוטה לשמור על משרתו ולתמוך בפיתוח וקידום האינטרסים של החברה.

מחפשים רעיונות יצירתיים למיתוג ? שאלו אותנו ונשמח להיות שותפים בתהליך המיתוג שלכם.

COSOT | פרסום על כוסות חד פעמיות | איכותיות במיוחד ללא גלופות – הכי פשוט בלי אותיות קטנות

COSOT | פרסום על כוסות חד פעמיות | איכותיות במיוחד ללא גלופות – הכי פשוט בלי אותיות קטנות

הדפסה על כוסות חד פעמיות

עוד פוסטים בסגנון

תפריט נגישות