מה היתרונות של הדפסה על כוסות קרטון לעסק שלי?

עסק צריך לפרסם את עצמו כל הזמן וכל הזמן לחשוב מחוץ לקופסא איך לעשות זאת. העניין הוא שכיום הרבה מאפשרויות הפרסום הן גם מאוד יקרות וגם לא משתלמות מכיוון שהן לא מביאות מכירות. אז איך כן אפשר לפרסם? אם כן האופציה של הדפסה על כוסות קרטון היא אופציה מעולה שאי אפשר להתעלם ממנה.
כל אדם שותה בין אם זה מים ובין אם זה קפה או קולה ולכן כל אדם צריך כוסות. לכן אם אתם נותנים ללקוחות שלכם כוסות קרטון או לספקים שלכם או לשותפים שלכם ולעובדים שלכם הם יעשו בהם שימוש. וכאשר הסמל של החברה שלכם יהיה על הכוסות הם מיד יזכרו בכם ולכן האופציה של כוסות קרטון כפרסום היא אופציה מעולה שאי אפשר להתעלם ממנה. רוצים להגיע לקהל עצום? הדפיסו על כוסות קרטון.

מדוע לעסק קטן כדאי לבצע הדפסה על כוסות קרטון?

דיברנו על הדפסה על כוסות קרטון בשביל עסקים, אך אנו חייבים לציין כי יש סגמנט בעולם העסקים אשר הדפסה על כוסות קרטון תפורה בשבילו וזה עולם העסקים הקטנים. מחד העלויות של הדפסה על כוסות הן מאוד נמוכות וכך עסק קטן לא ירגיש אותן.
מנגד האפקטיביות של כוסות אלו היא עצומה וכך זה שיטת הפרסום הטובה ביותר כיום בשוק. מיתוג על ידי כוסות עם הלוגו של החברה ישיג הישגים אדירים ויביא אתכם לגבהים חדשים וזה לא נתון בכלל בספק. אין מה להשוות בין למשל כוסות עם לוגו ובין פרסום באינטרנט או בעיתונות ואת זאת כל בעל עסק צריך להבין.


מדוע כדאי לי לקנות כוסות קרטון מחברה ישראלית?


אם אתם מזמינים הדפסה על כוסות קרטון אתם חייבים להבטיח כי הכוסות תהיינה איכותיות מכיוון שזה השם שלכם שנמצא בסכנה. היה והכוסות לא יפות או הרוסות זה יפגע בעסק שלכם. אם אתם רוצים להבטיח כוסות איכותיות אנו מציעים לכם לקנות אותם רק מחברה ישראלית מכיוון שלה המוניטין חשוב ביותר בארץ ולכן היא תייצר את הכוסות הטובות בשוק. זה בדיוק מה שחברת כוסות עושה כאשר היא החברה המובילה בארץ בתחום של הדפסה על כוסות ולכן אם אתם רוצים כוסות עם לוגו כדאי לכם לפנות לכוסות. אצלנו תוכלו לרכוש כמויות קטנות של כוסות ( 1000 יח'), בשילוב מס' גרפיקות, מה שלא ניתן בחברות מחו"ל.

הדפסה על כוסות קרטון

עוד פוסטים בסגנון

תפריט נגישות