מדוע כוסות פלסטיק ממותגות הן אמצעי הפרסום הטוב ביותר לעסק שלכם?

עסק שלא מפרסם הוא עסק שלא ישרוד הרבה זמן וזאת מכיוון שללא פרסום לא משיגים לקוחות חדשים ולא משמרים לקוחות קיימים. העניין הוא שיש המון אמצעי פרסום יקרים מאוד שלא מביאים תוצאות כמו פרסום בעיתונות או אפילו פרסום בחלק מאתרי האינטרנט השונים. אז מה עושים, איזה צעד פרסומי חכם אנו יכולים לעשות, צעד אשר יאפשר לנו לקבל תוצאה מעולה מן ההשקעה שלנו?
אם כן האם חשבתם על האופציה של כוסות פלסטיק ממותגות? כוסות אלו זולות לקנייה אך הו מאוד אפקטיביות בפרסום. כל אחד צריך כוס ואין דבר יותר מהנה מאשר לקבל כוס מתנה. אתם צריכים להבין כי הלקוח שלכם או הספק שלכם יראה כל הזמן את הכוס שאיתה הוא שותה וכך הפרסומות תעבוד עוד ועוד, עוד ועוד והמותג שלכם ייחרט חזק מאוד בראשו של מי שקיבל את הכוס.

האם זה משנה באיזה כוסות פלסטיק ממותגות אני עושה שימוש?


תארו לכם כי אתם נותנים כוסות פלסטיק ממותגות ללקוח ואז הכוס מתפרקת במים חמים, או שהלוגו של החברה שלכם נמחק או כל בעיה אחרת עם הכוס. זה לא רק יגרום לאכזבה אצל מקבל הכוס אלא זה ממש יפגע במוניטין של החברה שלכם.
לכן אם אתם רוצים להבטיח מוניטין גבוה ואם אתם רוצים לגעת באנשים ולגרום להם לאהוב את המותג שלכם אתם צריכים לתת כוסות ממותגות ברמה מאוד גבוהה. ככל שהכוסות יהיו יותר טובות כך הפרסומת תעבוד יותר טוב ולכן יש משמעות אדירה לשאלה איזה כוסות אתם קונים ומה רמתם ומהי האיכות שלהם.
מדוע לא כדאי להזמין כוסות ממותגות מסין?

אתם צריכים להבין כי כוסות פלסטיק ממותגות שמגיעות מסין הן מאוד גרועות בטח ביחס לכוסות ישראליות. אתם צריכים להבין כי בשביל הבדל של כמה מאות שקלים לא כדאי לקחת סיכון עם הכוסות ולכן עדיף לכם לקנות כוסות מספק ישראלי וכך להבטיח כי הכוסות תהיינה איכותיות. פנו אל כוסות, ספק הכוסות המוביל בישראל אצלנו תוכלו לרכוש כמויות קטנות של כוסות ( 1000 יח'), בשילוב מס' גרפיקות, מה שלא ניתן בחברות מחו"ל. ואנו מבטיחים כי לא תתחרטו לרגע.

מה היתרונות לעסק שלכם של כוסות פלסטיק ממותגות?

יש המון חלקים בעסק שחשובים כמו ניהול משאבי אנוש, חשבונאות, IT ותפעול אך יש חלק אחד שהוא קריטי ולכן ניתן לומר כי הוא החשוב ביותר וזה הנושא של שיווק ופרסום. ללא שיווק העסק שלכם לא ישרוד שנייה ולא תשיגו לקוחות ולכן אתם חייבים להשקיע בנושא זה. על רקע זה נציין כי אחד ממהלכי השיווק החכמים ביותר הוא להדפיס על כוסות פלסטיק ממותגות או על כלי פלסטיק אחרים.

קודם כל זה הליך מאוד זול ושנית כל הוא יוצר אימפקט עצום על הלקוחות שלכם ולמעשה על כל מי שמקבל את כלי הפלסטיק הממותגים. חשבו על כך כי כל אימת שהלקוח שלכם שותה הוא רואה את הלוגו של העסק שלכם ותבינו כי יש לכך השפעה עצומה על השיווק של העסק שלכם. לכן הדפסה על כלי פלסטיק היא העתיד של עולם השיווק בישראל וזה לא נתון בספק.

מדוע כדאי לקנות כוסות פלסטיק ממותגות רק מחברה ישראלית?

אתם חייבים להבין שאם אתם נותנים כוסות פלסטיק ממותגות או בכלל כלי פלסטיק ממותגים השם שלכם והמוניטין שלכם תלוי בכלים אלו. אם יש בעיה עם הכוס או הכלי אתם נמצאים בבעיה והדבר יכול לפגוע בכם קשות.

לכן אתם חייבים להבטיח כי ההדפסה תהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש וזה אומר שכדאי לכם לקנות את הכוסות אך ורק מחברה ישראלית. המוניטין של חברה ישראלית תלוי בלקוחות הישראליים שלה ולכן היא לעולם לא תעז לסכן אותו עם כלי פלסטיק לא איכותיים. לחברה מהודו או וייטנאם לא אכפת מלקוחות ישראליים ולכן לא כדאי לכם להזמין כלי פלסטיק מחו"ל.

מדוע הניסיון של חברת הפלסטיק הוא קריטי לנו?

כאשר אתם באים לבחור חברה בשביל הדפסה של כוסות פלסטיק ממותגות כדאי לכם לבחון את הניסיון שלה. אם החברה מנוסה זה מראה לנו כי היא טובה במה שהיא עושה אחרת היא לא הייתה שורדת. חברת כוסות היא חברה מנוסה מאוד בנושא של הדפסה על כלי פלסטיק ואם אתם רוצים את הטוב ביותר שיש עם מחירים שפויים פנו לכוסות.

כוסות פלסטיק ממותגות

עוד פוסטים בסגנון

תפריט נגישות