מה היתרונות של כוסות מודפסות על פני כוסות רגילות?

הדבר החשוב ביותר לעסק, קטן או גדול, זה המותג שלו. כאשר הלקוח מכיר את המותג הוא יעדיף לקנות אותו גם אם הוא קצת יותר יקר. לכן כל עסק צריך להשקיע במותג שלו ולחשוב איך הוא יוצר אינטראקציה עם הלקוחות שלו וכך מנצח את המתחרים שלו. אנו רוצים לתת לכם טיפ גדול כיצד לחזק את המותג שלכם וזאת באמצעות כוסות מודפסות. שמעתם נכון כוס מודפסת עם הלוגו שלכם יכולה להשפיע המון על הלקוח שלכם וזו עובדה.
לכוסות מודפסות יש יתרונות עצומים על פני כוסות רגילים לעסקים וזאת מכיוון שהם דרך זולה אך מאוד יעילה לפרסם את העסק שלכם. כוס אחת הניתנת ללקוח עסקי יכולה להגיע לעשרות צפיות עקב העובדה כי קולגות ועובדים של הלקוח יראו את הכוס. ולכן כל עסק צריך להבין כי כוס מודפסת עדיפה פי כמה על פני כוס רגילה.

האם כוסות מודפסות מתאימות גם לעוד דברים חוץ מפרסום ומיתוג?

עד עתה דיברנו על כך כי כוסות מודפסות מתאימות למיתוג עסקים ופרסום שלהם. אך עולה השאלה האם אפשר לעשות עוד משהו עם כוס מודפסת? אם כן התשובה היא חיובית.
כוס מודפסת היא מתנה נהדרת למי שחוגג יום הולדת, יום נישואים, ברית ואפילו חתונה. הכוס תישאר עם חתני השמחה לכל החיים וכך הם יזכרו בכם כל פעם שהם ישתו משהו ולכן זו מתנה מדהימה. היא גם לא עולה הרבה כסף וכך אתם יכולים לתת כוס מודפסת כמתנה ולקנות עוד משהו וזה לא יהיה לכם יקר בכלל. יותר ויותר אנשים קונים כמתנה כוס מודפסת ונראה כי המגמה הזאת רק תלך ותתחזק.

מה לעשות לפני קניית כוסות?

לפני שאתם קונים כוסות מודפסות אנו מציעים לכם לבחון את איכות הכוס, את איכות ההדפסה על הכוס ואת החוזק של הכוס וזאת בכדי להבטיח כי היא לא תישבר או שהלוגו עליה יימחק. פנו אל כוסות חברת הכוסות מספר אחת כיום בישראל אצלנו תוכלו לרכוש כמות קטנה של כוסות ( 1000 יח'), בשילוב מס' גרפיקות, מה שלא ניתן בחברות מחו"ל. ואנו מבטיחים לכם כי תקבלו כוסות איכותיות במיוחד.

מה היתרונות של כוסות מודפסות?

אם אתם רוצים להצליח בעולם העסקים אתם צריכים להיות חכמים ולא רק זאת אלא גם לצאת מחוץ לאזור הנוחות ולחשוב מחוץ לקופסא. זה נכון בנוגע אל העסקת עובדים, אל פיתוח מוצר וכן גם אל פרסום. כל חברה שמחשיבה את עצמה מפרסמת היום ולכן התחרות בשוק הפרסום היא עצומה. אז איך אפשר לפרסם את העסק בחכמה? אם כן האם חשבתם על כוסות מודפסות?
כוס מודפסת זולה לייצור אך משפיעה המון על הלקוחות שלכם. תארו לכם כי לקוח שלכם שותה קפה כל בוקר עם הכוס שלכם, אין סיכוי שהוא ישכח אתכם ואין סיכוי שלא תחרטו לו בראש. לא רק זאת, אלא שכולם צריכים כוס ולכן כל אחד ישמח לקבל כוס ולחסוך כסף על קנייה של כוס. לכן איך שלא נסובב זאת כוס מודפסת היא אמצעי הפרסום המושלם ואין ספק כי זה הדרך להגיע ללקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים.

האם אפשר להדפיס כוסות מודפסות לבד?

אין ספק כי כוסות מודפסות חייבות להיות חזקות, יפות ומעוצבות כמו שצריך. זכרו הכוס מסמלת את המוניטין של העסק שלכם ולכן כל תקלה או פגם בכוס היא הרת גורל לעסק שלכם. לכן יש משמעות לשאלה מי מייצר את הכוס.
כאן עולה השאלה האם אפשר להדפיס על כוסות לבד? אם כן התשובה היא שממש לא. קודם כל אתם צריכים ציוד מיוחד להדפסה על כוסות וציוד כזה עולה המון כסף ולכן לא משתלם לקנות אותו. לא רק זאת אלא שצריך לדעת כיצד לעצב את הכוס וגם זה לא אפשרי לאדם רגיל ולכן כוסות קונים ולא מייצרים לבד ועל כך אין עוררין.

אילו עוד מוצרים ממותגים אנו יכולים לשווק?

פרט אל כוסות מודפסות אפשר לשווק גם מוצרים ממותגים נוספים כמו כובע, חולצה, צעיף, צלחת, עט, עיפרון ועוד ועוד מוצרים. כך למשל אתם יכולים לשלב בין כוס מודפסת לחולצה ולהגיע לאלפי אנשים. כוסות היא חברת הייצור המובילה בארץ למיתוג כוסות ולכן אם אתם רוצים כוס מודפסת עם שם העסק והלוגו שלו פנו אך ורק לכוסות.

כוסות מודפסות

עוד פוסטים בסגנון

תפריט נגישות